Want your
own Fotopage?







 
Hayani's FotoPage

By: Hayani Abu Bakar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 30-Apr-2006 12:00 Email | Share | Bookmark
Taman Bunga Tulip Keukenhof, Amsterdam (2)

adik main kat playground..
seronoknya adik main pondok2 nih...
kakak nak main slide le..
ada kambing kat sini.
cantiknya bunga...bentuk muka orang.
byknya bunga....
ladang bunga tulip merah
jom masuk dalam tempat beratap nih
kami nak masuk rumah hijau kat blkg lepas nih..
lapar makan m&m
bunga betul bukan plastik...
bunga tulip favourite nadiah
bunga tulip favourite nabilah
letih kakakposing dah nih..
cantiknye bunga mcm nak bawa balik..
kat dalam rumah hijau..
mama dan adik
kakak suka warna bunga nih...
abah dan mama pun nak posing mcm hindustan nih..
cantiknya bunga....
bunga tulip putih nih tanda bersih...
bunga tu besar daripada adik Nadiah le...
gambar one family
sakit mata nak bergambar...
kakak sayang adik...
kakak posing maut ke tuh?
banyaknya bunga pink adik ada kat tepi tasik nih...
mama punya jacket sama pink dgn bunga..
kakak seberang tasik
careful tu kakak...
halo mama! kakak kat tengah2 nih..
laluan congested...
mama dan adikpun nak join adik...
careful adik...nanti jatuh kat dalam tasik..
halo..abah! adik kat tgh2 tasik nih!!
gambar one family
abah pun nak posing jugak...
kakak pakai sunglasses..baru tak sakit mata..
wow sama bergaya!
posing sakan before kita balik ye...
mama kemaskan jacket adik..
jom balik.....
sebelum balik, makan dulu...
laparnya perut abah....
abah makan bekal nasi extra...
sedapnya rendang ayam mama...
yummy!
Ini gambar batch yang kedua kami kat Taman Keukenhof, Amsterdam.....






View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2008.

ns4008229.ip-198-27-68.net